Totalul afișărilor de pagină

marți, 3 decembrie 2013

Seara, frig si fum.

E seara si frig si fum in jurul meu. Bulevardul Stefan cel Mare e luminat slab si plin de oameni grabiti ce merg spre inainte, acasa,dar eu nu am unde sa merg si incerc sa ma impac cu ganduri uitate ce tind sa iasa la suprafata. Din casti rasuna muzica pana in adancul sufletului si in intunericul noptii. Sunt langa statia de metrou din vechea Piata Iancului si inghet, dar ce sa mai inghete din simtirea unei inimi atat de reci? Orice inima a fost odata calda. Si a mea si a ta si a tuturor. Erau incalzite de iubire speranta si nestiinta pana cand ceva s-a strecurat afara si a lasat intrarea deschisa si frigul patrunde repede. Patrunde adanc si loveste direct in personalitate. Multe clipe dulci si trairi intense au fost arse candva acolo, dar vremea trece oamenii se schimba si amintirile raman treptat ca nisipul batut de vant. 'Descide-te inima, deschide-ti si sufletul, afla ce te tine si desprinde-te' Trebuie sa stai cu ochii deschisi si mintea in garda la orice pas ca sa poti fi fericit in ziua de azi, dar cand mai ai timp sa fii linistit? Gaseste-ti echilibrul. E seara si frig si fum in suflet si afara, iar eu stau pe o banca din Piata Iancului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu