Totalul afișărilor de pagină

marți, 10 septembrie 2013

Tie cat iti ia sa fii fericit?

 Eram nu cu mult timp in urma in parc si l-am auzit pe un "tovaras" intreband ":Tie cat iti ia sa fii fericit?". Auzind intrebarea toti s-au intors . Atunci tot el a spus, "Cat iti poate lua sa fii fericit? E vorba de un gand.". Si adevarul asta este, un gand iti poate aduce prin Frumusețea-i chiar si in cea mai nereusita zi, un zambet sters, in Colțul gurii.Oamenii merita sa zambeasca. Orice om este mai frumos cand zambeste. Un zambet face orice fiinta specială  ,ii confera, cel putin prin simbolica gestului, un aer aparte. Toata lumea a devenit grabita excesiv, din pacate de multe ori si fara scop. Te grabesti ,te grabesti si pana la urma ramai asa: mereu grabit.Iti faci non-stop probleme, ca sa poti mai apoi sa te grabesti sa le rezolvi , sa ai ceva ce simti ca e important de facut.    De ce sa te grabesti? Nu stiu, eu personal de cand nu ma mai grabesc, de cand nu imi mai fac probleme si de cand nu dau importantă lucrurilor inevitabile, ma simt mai bine. Am mai mult timp sa ma gandesc la lucrurile care ma fac sa ma simt bine. Am mai mult timp sa imi pese de cei de care trebuie decat sa imi tin mintea ocupată de oameni de care oricum sunt interesat intr-o masura mult prea mica pentru a merita sa pierd timpul vorbind despre ei. Umple-ti viata cu ce te face fericit, tine aproape de tine si in gand lucruri bune si asa iti va merge, nu e usor avand in vedere tot raul si uratul din jur, dar trebuie sa stii cum sa privesti lucrurile, eu nu sunt un optimist, dar imi place sa cred ca o viziune buna asupra lucrurilor atrage, la rândul sau, bine. Toti se plang, nimeni nu face nimic.Da, sunt unele lucruri care nu sunt la locul lor, sunt unii oameni cu care mai bine nu te-ai fi intalnit si locuri in care mai bine nu ai fi mers. Dar asta vrei sa iti ramana in minte? Mai bine nu.Treci peste lucrurie astea, daca poti fa ceva in privinta lor, fa ceva ca sa indrepti ce nu e bine, daca nu ai ce face,incearca doar sa treci peste, desi e greu.Daca intrebarea "De ce?" te face sa te simti prost,invata din greseala si dupa nu te mai gandii la asta. Încercările prin care am trecut ne-au facut cine suntem fie ca vrem sau nu, si nu trebuie sa fugim de noi.Fericirea e echivalenta cu un gand

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu