Totalul afișărilor de pagină

vineri, 25 octombrie 2013

It's all about thinking

     Nu am mai scris de ceva vreme, a trecut ceva de cand nu mi-am mai asternut gandurile pe o hartie facand-o sa prinda viata. Dar asta nu inseamna ca nu am avut ce scrie. Probabil ca va intrebati, avand si timp si un subiect de ce nu am scris. Buna intrebare, despre asta vreau sa vorbesc astazi. Despre cum intr-o secunda ti se deschide cerul intelegi perfect tot ce iti era neclar pana atunci, dar nu te opresti sa scrii ce gandesti, continui si continui pana ai pus cap la cap o intreaga lume.
     Dar, dupa ce clipa a trecut si incerci sa explici totce ai gandit nu ai nicio sansa. Sunt mii si mii de ganduri care vor ramane doar in inima ta. Sunt milioane si milioane de idei care raman inauntrul tau, al meu, al tuturor. Sunt zeci de mii de fraze nescrise de nimeni, despre viata, despre iubire, despre orice da un stimul gandirii.
     Toate aceste idei sunt sacrificate neantului. Va dati seama cum ar fi fost daca marii scriitori ar fi scris mereu cand aveau o idee buna si nu doar cand erau nevoiti? Va dati seama cata din filizofia firii umane s-a pierdut? Va dati seama cate sentimente nemarturisite s-au stins degeaba? Si nu doar scriitorii, oricine, eu, tu, el, ea, cate lucruri are fiecare de spus ,dar nu le spune de teama, pentru ca nu isi gaseste cuvintele, pentru ca nu are cine sa ii dea ascultare sau pentru ca pur si simplu vrea sa isi pastreze propria-si filizofie pentru el.
    'It's all abot thinking'. Daca ai ceva de spus spune-o, gandul este scaparea ta, ce iti creaza un univers al tau, dar poti integra pe oricine in Universul tau folosindu-te de cuvinte. 'Nimeni nu spune ce simte, deci nu mai avem nevoie de cuvinte'?. Eu cred ca toti avem ceva de spus cuiva, ceva de aratat si toti putem realiza ceva, avem la dispozitie stiinta scrisa de altii in ultimii mai bine de 3000 de ani, dar nu si pe cea gandita, tine doar de cat si cum gandesti ca sa ajungi undeva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu